OT - Zase GES

Petr King petr.king na atlas.cz
Pátek Srpen 29 11:14:49 CEST 2014

Tak s tim naprosty souhlas, TME si zabiji kseft tou svou prepravni
firmou. Resil jsem s nimi problemy az na urovni vedeni, ale bohuzel, je
to moloch, ktery neni schopny zajistit dopravu jinym zpusobem. (treba
SOS bez potizi posila Ceskou postou - taky ji mam nejradsi) Snad jedine
nechat to poslat do ostravy a tam by to pak nekdo z kancelare prebalil a
poslal - ale nadseni z toho nebyli. + jsou to samozrejme dalsi naklady
navic. Na druhou stranu, TME ma asi nejlevnejsi dopravu, co znam (95 Kc)

Pokud jde o GME a GES, toho divani se nad pultem se ochotne vzdam a dnes
uz i na vyvoj a bastleni nakupuju soucastky 10+ kusu, protoze to casto
vyjde levneji, jako 3 kusy v GM.
Ale uznavam, ze silikonove vodice jsem nikdy nekupoval, takze ani nevim,
ze je tam GES ma. Urcite existuje dobry duvod k tomu, podstupovat takove
trapeni, proto mne zajimalo jaky :-)

P.