OT - Zase GES

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Srpen 29 09:50:47 CEST 2014

Minuly tyden jsem v GME objednaval polozku CC0805KRX7R9BB104 ("obycejna" 100
nF SMD keramika). V GME 0.10 kus, ve Farnellu totez 0.40 kus. Pravda, maji
tam I alternativy za pouhych 0.134 Kc/kus. Vse pochopitelne pri odberu
jednoho kotouce.

Takze to s tou drahotou neni tak horke, I kdyz z Farnellu bych ji mel na
stole (no spis nekde na poste...) druhy den, v GM jsem si ji vyzvedaval asi
tri dny po objednani na vydejnim miste.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr King <petr.king na atlas.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 8. 2014 15:43:24
Předmět: Re: OT - Zase GES

"Ahoj,
ja vubec nerozumim tomu, co lidi v tom GESu a GMe kupuji? :-) Maji tam
fakt neco lepsiho / levnejsiho nez v TME, SOS, Farnell apod? V TME se mi
nestalo, abych objednane zbozi druhy den nemel doma (pokud objednam
dopoledne). SOS do dvou dnu.
Navic maji vsechno (co kupuju ja) aspon o 100% drazsi. Vodice a kabely
se vyplati zase nakupovat v elektro specialkach v kazdem vetsim meste
nejakou maji, takze se obcas projedu, aspon vidim, jak se to mesto s
casem meni. (co clovek nakupuje vyhradne pres net, pomalu a jiste se
zuzuje okruh mist, kam chodi a jezdi. Nekdy mi to celoodpoledni
nakupovani a objizdeni prodejen i chybi. Clovek mel navic vsechno hned.)

P."