OT Navijak

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 28 21:47:24 CEST 2014

 28.8.2014, 21:35:06

Podle meho vymyslite straslivej overkill (primerenej tak pro motorku).
Vratek ze supermarketu bude sam o sobe vazit tolik co 3 kola i s
bahnem na pneumatikach, bude mit 5x vetsi nosnost nez potrebujete i
pri bezpecnostnim koeficientu 8, a sam o sobe taky jednoduse nezvedne
bicykl az ke stropu.
Tim rucnim udelatorem to klidne az ke stropu zvednete, jen musite
modifikovat zaveseni nekam jinam nez na nejssi  body bicyklu, treba
zadni nosic a horni hrana predni vidlice.
Eventualne si udelejte udelator vlastni, s mensi vyskou. Pokud je to
pro vas a ne dite nebo subtilni zenskou tak na beznej bicykl ani
nepotrebujete kladkostroj.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz