OT Navijak

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Srpen 28 18:12:00 CEST 2014

To myslím není dobrý nápad. Vyrobit takovou tyč není pro žádného
soustružníka problém, ale vytažení modelářským motorkem by trvalo
neúměrně dlouho. Ta tyč by se totiž musela točit poměrně pomalu aby se
při téhle délce nerozkmitala, nebo by se musela otáčet matka, ale to
je mechanicky už složitější věc.

Co takhle vzít bateriový šroubovák, upnout do něj cívku a na tu
navíjet lanko? Šroubovák se pak "někam nějak" přidělá, místo baterií
se přivede kabel a je vyřešeno. Dobré šroubováky mají samosvornou
převodovku, aby se dalo případně zabrat i ručně.

Aleš Procháska