OT - Zase GES

Čtvrtek Srpen 28 16:19:06 CEST 2014

Pane kolego odpověděl jste si částečně sám:
Pokud jste hobbista jako já a bydlíte v dosahu GME / GES tak neznám lepší obchod a modlím se za to aby zůstal. Nevadí mi totiž dojet si trolejbusem do města a koupit si pár součástek za pár Kč, projít se a při té příležitosti si dát třeba zmrzlinu nebo kafe. A o 100% dražší věci ? V jednotkových množstvích ??? Nesuďte takto globálně prosím, obzvláště když to porovnáváte vzápětí s Farnellem.
TME, SOS a Farnell mi nenabídnou možnost něco si prohlídnout přimo pod sklem pultu, případně požádat prodavače (v Ostravě neuvěřitelně ochotné) aby mi něco podali nebo předvedli, ty Vámi opěvované obchody jsou orientovány výrazně na jiné druhy nákupu. Takže prosím nechte na hlavě, každý preferujeme něco jiného.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr King
Sent: Thursday, August 28, 2014 3:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - Zase GES

Ahoj,
ja vubec nerozumim tomu, co lidi v tom GESu a GMe kupuji? :-) Maji tam fakt neco lepsiho / levnejsiho nez v TME, SOS, Farnell apod? V TME se mi nestalo, abych objednane zbozi druhy den nemel doma (pokud objednam dopoledne). SOS do dvou dnu.
Navic maji vsechno (co kupuju ja) aspon o 100% drazsi. Vodice a kabely se vyplati zase nakupovat v elektro specialkach v kazdem vetsim meste nejakou maji, takze se obcas projedu, aspon vidim, jak se to mesto s casem meni. (co clovek nakupuje vyhradne pres net, pomalu a jiste se zuzuje okruh mist, kam chodi a jezdi. Nekdy mi to celoodpoledni nakupovani a objizdeni prodejen i chybi. Clovek mel navic vsechno hned.)

P.