OT - Zase GES

Petr King petr.king na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 28 15:42:49 CEST 2014

Ahoj,
ja vubec nerozumim tomu, co lidi v tom GESu a GMe kupuji? :-) Maji tam
fakt neco lepsiho / levnejsiho nez v TME, SOS, Farnell apod? V TME se mi
nestalo, abych objednane zbozi druhy den nemel doma (pokud objednam
dopoledne). SOS do dvou dnu.
Navic maji vsechno (co kupuju ja) aspon o 100% drazsi. Vodice a kabely
se vyplati zase nakupovat v elektro specialkach v kazdem vetsim meste
nejakou maji, takze se obcas projedu, aspon vidim, jak se to mesto s
casem meni. (co clovek nakupuje vyhradne pres net, pomalu a jiste se
zuzuje okruh mist, kam chodi a jezdi. Nekdy mi to celoodpoledni
nakupovani a objizdeni prodejen i chybi. Clovek mel navic vsechno hned.)

P.