RE: Nokia 108 a telefonní seznam

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Srpen 28 09:52:51 CEST 2014

Nokie to mívali. Seznam jmen, (volby) nastavení.. Nebylo to klasicky v menu
pro nastavení telefonu.

Míra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of
SvobodovaA na szdc.cz
Sent: Thursday, August 28, 2014 9:05 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Nokia 108 a telefonní seznam

Dobrý den,

                kolega dostal nový služební telefon značky Nokia 108 a máme
problém s tím, že neumíme přepnout zobrazení telefonního seznamu jen na
Telefon nebo jen na SIM kartu. Pořád nám zobrazuje oboje dvoje a to není
fajn. Prošla jsem celé menu, všichni mne tu totiž mají za odborníka na
telefony, a nic tam není. A mne již nenapadá, jak to udělat.

                Další dotaz je ten, jestli se dá telefon nějak nastavit tak,
aby fotil jen do své vnitřní paměti, pořád totiž chce kartu a tu nemáme.

                Uživatelská příručka nalezená na internetu je stejně nadraka
jako ta originální papírová. Hlavně že tam je varování do nemocnice, ale
takové základní věci tam chybí.

                Budu moc ráda, pokud někdo umí poradit.

Saša Svobodová