Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Petr King petr.king na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 28 00:57:41 CEST 2014

Ano, zatizene to mam spise vice, nez mene... rad vsechno (krome sebe)
zatezuji :-)
No a pro A.Jancuru : jasne, melo to pro mne vysoky edukativni prinos, to
se musi nechat. Vite, ten kondik z DS jsem tam prave dal, to mne stvalo
nejvic, ze jsem to postavil presne podle DS a bylo to na nic - ale mozna
mam jen spatne keramiky - kdo vi, kazdopadne budu davat do spinanych
zdroju vetsi keramiky - funguje to skvele.

No a k tomu ruseni - nameril jsem brutalni spicky. Zvlneni uz bylo
suprove (do 40mV a to jsem stale mel celkem malou kapacitu), ale pak
jsem nasel jeden chytry clanek o mereni spinanych zdroju a neucil se
pouzivat sondy k osciloskopu. Od te chvile jsem se svym zdrojem
maximalne spokojen :-) jak malo nekdy staci... a ta radost...
Jinak take se postupne vracim k naprostym zakladum. Oblibil jsem si
simulator, je to fascinujici vec a byt dostupne neco takoveho za mych
skolnich let, jsem si jisty, ze by me teoreticke znalosti byly na uplne
jine urovni. Jsem prakticky zamereny a rad si hraju. Takze na grafy a
poucky mne nikdo nenalakal a protoze jsem i liny, analogove obvody
nebyly nikdy me hobby. Ale kdyz si to clovek muze mysi poskladat a pak
to spinat, nastavovat a merit, je to genialni a clovek se uci hrou.

P.