Jak odhlucnit RepRapa

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Srpen 27 20:13:21 CEST 2014

Myslím, že to není problém. Zblízka zní její jemné zpívání hezky, budiče jsou osvědčené pololu a mikrokrokování je nejjemnější, co jde nastavit. Ale přenos vibrací nožičkama do podlahy a dále do vedlejších místností je v nočním klidu vskutku dost nepříjemný. Zkusím zítra koupit tu sadu mycích houbiček, to mi přijde jako nejschůdnější řešení.

Jakub Šerých