Pomoc s merenim teploty

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Srpen 27 18:39:21 CEST 2014

Dobry vecer,

neviem ci zhanate aj v DE, ale kedysi mi chodili reklamne casopisy a
podobne letaky. Skuste sa pozriet po firme, ktora ma logo modry stvorec a v
nom TE. Myslim, ze oni ponukali onoho casu miniaturne perlickove
termistory. Ako typicku aplikaciu uvadzali tusim zdravotnicku techniku.

Aha tak v tom Burkline od p.Pouchu to treba hladat v katalogu pod pojmom
"tropfen thermistor".

A.