Jak odhlucnit RepRapa

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Srpen 27 17:12:46 CEST 2014

Původní zpráva ze dne 27.8.2014 od Šerých Jakub:

> Většinou se k tisku dostávám v pozdních nočních hodinách a ženou mi
> bylo zjištěno :-), že zvuk tiskárny se ztichlým panelákem poměrně
> dost rozléhá. Musím uznat, že když jsem si šel nevěřícně do ložnice
> poslechnout, jak to tam z vedlejšího obýváku zní, tak to skutečně
> není příjemné, protože panelama penetrují spíše hlubší tóny a
> některé frekvence někde dost výrazně rezonují.

To je divné. Já tisknu celý den a celou noc až do 5-6 hodin do rána
teď na dvou tiskárnách najednou (Velleman i Rebel) a nikdo si zatím
nestěžoval. Frézka dělá větší randál :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem