OT Solarni experiment - jeden rok v provozu

Branislav Schnierer smeckcems na gmail.com
Středa Srpen 27 13:27:44 CEST 2014

Co sa tyka hmly/oblacnosti a vykonu panelu doobeda/poobede, tak samozrejme
na to ma vplyv lokalna mikroklima, ale typicky to vychadza ze poobede je ta
vyroba nizsia nielen z dovodu oblacnosti, ale aj vyssej teploty vzduchu,
ktora takisto redukuje vykon panelu (kremikoveho).

Co sa tyka lacnejsich panelov, odporucam navstivit Intersolar v posledny
den poobede, ked sa da s cinanmi dohodnut na dobrej cene vystavenych kusov,
lebo sa im to nechce vliect naspat :)

s pozdravom
Brano