Pomoc s merenim teploty

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Srpen 26 23:34:40 CEST 2014

Dík za tip, zkusím sehnat kde by se dal půjčit :-) Zatím to ale asi
vypadá na běžný převodník připojený k PC s dobastleným zesilovačem. Sice je
to ta trochu pracnější cesta, ale asi to snáz nepůjde :-)
Aleš Procháska