Maly kviz - reseni

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Srpen 26 21:31:24 CEST 2014

To mate pravdu, len ja si stale myslim, ze 3kV/mm su trochu vela... Preto
moja narazka na ten "iny" vzduch...

Okrem toho ako som uz naznacil, velmi vyznamnym faktorom majucim priamy
vplyv na el. pevnost je geometria elektrod.

A.

Dňa 26. augusta 2014 21:19, Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz> napísal(-a):