Maly kviz - reseni

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 26 19:22:13 CEST 2014

 26.8.2014, 18:59:11

Uz ho mam. A je zajimave, jak klikatou cestickou se me poznani
ubiralo.
Chtel jsem se kouknout, co je zac ten vas ADA4665. No a na na strance
Analogu, hned vedle datasheetu je odkaz na "Op Amp Applications
Handbook", tak proc se nekouknout, ze.
A tam "section H: Op Amp History". Historiji , zvlast tu
technickou, to muzu. A tak koukam na zapojeni tech historickych
operaku a ejhle, tady je cosi s NPN na vstupech a C primo na napajeci
vetvi. To by prece melo umet pracovat pri Uc+ na vstupech. LM101.
Datasheet to potvrzuje. Jeste cena. U farnellu je low-cost 301 za
20Kc, takze i do toho dolaru se vejdu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz