Maly kviz - reseni

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Srpen 26 14:36:42 CEST 2014

nA mě v tomto případě moc netrápí. Nejradši bych tam měl ještě větší odpor, protože 50 mV při 1 pA je tak na hranici použitelnosti:-)

Materiál desky normální, důležité jsou správně zapojené stínící spoje.

PH

Od: Kručinský Ladislav
Čili jeden nanoampér na tomhle udělá 5V... Docela by mně zajímal materiál toho tišťáku a topologie návrhu. Dokázal bych si to představit na pájecích bodech z teflonu ae jako tišťák - hmmm, zírám.

Behalf Of Pavel Hudeček
Tak správné řešení je ten vysokej odpor. Konkrétně 50G (ano opravdu giga). Docela mě překvapilo, že jsou tyhle hodnoty nejsnáze dostupné v 0805.

Bude to do obvodu na kompenzaci vstupního proudu OZ. Tam bude opravdu potřeba řešit problematiku unikajících proudů, co zde byla včera nakousnuta.