OT: Rovnání vstřikovací trubky

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Srpen 26 11:12:30 CEST 2014

To jsme dělávali normálně ve svěráku. Dvě destičky z tvrdého dřeva, v
každé vydlabaná půlkruhová drážka, do které trubka těsně zapadla.

Upnout za rovnou část těsně za ohybem, potom postupně rovnat a trubku
posouvat / upínat tak, aby byla tou narovnanou částí upnutá v
destičkách. Nespěchat.

Neprasklo nám to snad nikdy.

JMN