nejaky vhodny konektor pro pripojeni programatoru

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Srpen 26 11:04:23 CEST 2014

No vzhledem k tomu, ze tu ten "nekvalifikovany personal" casto (spis furt :)
delam ja, tak to mam celkem z prvni ruky - spolehlive spojeni vypada jinak.
Je ale dost mozne, ze mame jineho dodavatele DPS, takze se lisi vnitrni
povrch prokovu (sila materialu v dire, ostrost hran diry), coz muze mit vliv
na spolehlivost te kontaktaze. Navic pri stovkovych seriich je jen zridkakdy
tam ten FW sypat vickrat nez jednou, takze diry v deskach jsou netknute a
stejne to neni ono.

Kdyz mi prinesou hrst desek bez osazeneho konektoru, jdu si dat cigaro a
neco sladkeho, abych si na to pripravil nervy... I tak potom prskam jak
krecek a tise proklinam toho, kdo se rozhodnul tu korunu usetrit.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaromir Sukuba" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 26, 2014 10:56 AM
Subject: Re: nejaky vhodny konektor pro pripojeni programatoru

Neviem, onehda som tento postup pouzil u programovania asi 250ks
dosiek nekvalifikvovanym personalom a piny neboli nijako velmi
omackane a nebolo treba ich menit.
Pinheader tam nebolo mozne zaspajkovat, lebo nan nebolo miesto, Inak
mam skor skusenosti s tym, ze sa nicia "samice" od casteho zasuvania a
vysuvania na programovacie headery, nez ze by sa omackali piny od
zasuvania do dier na plosaku.

Asi mame ineho dodavatela konektorov :-)