nejaky vhodny konektor pro pripojeni programatoru

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Srpen 26 10:20:12 CEST 2014

Jo, u jednoho kusu jsou dirky na header v pohode, ale zase u jednoho kus mi
nic nebrani ho tam zapajet. U deseti kusu uz je to neprijemne a u padesati
na presdrzku - ony se ty koliky, co tam zasunujete, omackaj a ten kontakt je
pak pomerne hodne nespolehlivy. A myslet na to, ze si mam po deseti kusech
vymenit ty koliky, co tam strkam, to uz je skoro jednodussi je tam rovnou
zapajet.

Jesli bych si mohl vybrat, tak na prvni misto bych zaradil zapajeny
programovaci konektor, pak dlooooouho nic, pak pogo pins, pak dlouho nic,
pak jeste dele nic, a az budete mit pocit, ze uz nic neprijde -jak v
americkych titulkach na konci velkofilmu-, tak teprve potom nezapajeny
konektor a prokovene diry.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jaromir Sukuba" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 26, 2014 1:25 AM
Subject: Re: nejaky vhodny konektor pro pripojeni programatoru

Ja to riesim primitivne - necham prekovene dierky na 5-kolikovu pinovu
listu, programator ma konci kablika piny v tom istom rastri. Piny sa
strcia do plosaku, trochu sa zapacia na stranu, aby sa dobre opreli a
programuje sa. Pokial su diery prekovene a piny pozlatene, nie je s
tym nijaky problem, nestoji to takmer nic a pri vyvoji sa ten isty
plosak da pouzit tak, ze sa don stratka naspajkuje pinova lista.
Profik si moze urobit kablik s pogo pinmi a na plosaku nechat iba
kruhove plochy, na tkore dosadnu.