Pomoc s merenim teploty

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pondělí Srpen 25 18:08:19 CEST 2014

Zdravím zdejší studnici vědomostí,

potřebuju změřit teplotu takovýmhle termočlánkem typu K
(http://www.omega.com/Temperature/pdf/IRCO_CHAL_P13R_P10R.pdf).
Teplota je mezi 30 a 40 stupni a já potřebuju měřit průběh se
vzorkováním po 20 ms po dobu několika minut. Je to jednorázová
záležitost, takže bych nerad něco kupoval nebo stavěl, navíc jsem s
termočlánkerm ještě nikdy nepracoval, ale třeba kdybyste někdo měl
doma nebo ve firmě vhodný měřák, který by mi mohl půjčit, nebo dokonce
přijít a změřit (míněno samozřejmě za úhradu), velmi by mi to pomohlo.
A kdyby ten měřák měl platnou kalibraci, bylo by to ještě lepší :-)

Dík za případné odpovědi.

Aleš Procháska