piezosirena na 24V

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Srpen 25 13:19:01 CEST 2014

Siréna bude použita jen jednou, žádná sériovka. No možná ještě někdy v budoucnu.... ještě jednou.
Přerušovaný tón taky nemusí bejt ausgerechnet 1:1. Spíš jde o to, aby to nějak kňouralo.

Spíš mi šlo o to postavit to s nejmenším počtem součástek a ze šuplíkových zásob. AKO 723 se mi docela zamlouvá.
Zatím navíc 3R 1C 2D. Umíte to jednodušeji? Ještě to musím odbastlit. Je to jen první nástřel.
Ten samoblik se mi taky líbí, ale nemám ho v šufleti.
A mám rád zařízení, které netopí....i když tady argumentovat s úsporou energie....
PG