OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Srpen 25 12:40:43 CEST 2014

Viete, ked mate v datasheete odporucany odpor v spatnej vazbe 10M pre
funkciu komparatora s hystereziou, tak na nieco tam uz len taky odpor
bude... No a ak sa tam napr. nakondenzuje nejaka vlkost, tak tie prudy mozu
byt / budu porovnatelne. :)

A.