OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Srpen 25 12:01:23 CEST 2014

 25.8.2014, 11:54:39

Ja mam taky nepajive pole od chobotu,  asi bude o poznani starsi nez
10 let, uz si to nepamatuji.
Velikost cca A5, uz z obchodu prisroubovane na kusu plechu, takze se
nijak neohyba. A je prakticky bezproblemove, mozna proto, ze se k nemu
chovam celkem slusne.
Nezkousel jsem to, neb toho zatim nebylo treba, ale myslim, ze kdyz ten
plech odsroubuju, pujdou kontaktni pera vyndat a napruzit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz