OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Srpen 25 11:45:14 CEST 2014

Ale ja tam vubec symetricke napajeni nemam.
Vubec jsem nepochopil, k cemu je to vubec dobre, kdyz chci pracovat s
kladnym, stejnosmernym napetim. A pokud bez symetrickeho napajeni
nedosahne vystup absolutni nuly, pak si to nakalibruju v procesoru.

P.