OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Srpen 25 11:29:25 CEST 2014

Jenomze ten MCP6001 ma vstupni nap. max 6V. Stejne tak napeti na vstupech.
Cili pokud tim budu chtit merit 12V a ubytek na bocniku, musim to
delicem srazit. Coz stejne budu muset - kvuli mereni napeti na te vetvi,
takze to znamena na kazde vetsi jeden delic navic - na druhe strane bocniku.

Jo aha, ted nad tim premyslim. Kdyz vezmu ten LM358 a budu ho napajet
jen 5V, tak na nej taky nemuzu privest plne napeti 12V, i kdyz jeho
rozsah napajeciho napeti je snad az 30V. protoze max, napeti na vstupu
je vztazeno k napajecimu napeti, je to tak?

Hmm, tak pak neni o cem :-)

P.