OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Pondělí Srpen 25 07:56:21 CEST 2014

Ad kontaktní pole:
Dovolím si nesouhlasit s názorem na rituální odhazování. Naopak - je to  dle mého ta nejšikovnější věc pro bastlíře, jaká kdy byla vynalezena.
Používám jednu soupravu už moře let bez nejmenších problémů. Sestavil jsem si šest krátkých modulů na kus plexiskla s dalšími doplňky (napájecí konektor, potenciometr, dipspínače... prostě takový evaluační bórd).
Jediné na co jsem po letech narazil - když nemáte to pole přilepené na tuhém podkladu (já měl předtím tenké plexi) tak se časem začne oboustranná lepicí pěna oddalovat od toho pole a pak se drátky nezasunou mezi kontakty hřebínku ale ten hřebínek odtlačí dolů. To byl jediný problém za asi 30 let co tu desku používám. Pochopitelně nervu tam tlusté dráty ani nespoléhám na to že ultratenký drátek se vždy chytí. Ale s nožičkami IO jsem potíže nikdy neměl.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Sunday, August 24, 2014 10:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

> No a jasne, spoj mezi svabem a pokusnym polem nebyl.

No, ja som sa chcel hned opytat, ci to nemate nahodou nastrkane v kontaktnom poli, co by bolo treba ucit na zakladnej skole, ze ich treba ritualne zahadzovat do kosa; ale spominali ste, citujem,

Pod "deskou" som si predstavoval normalny univerzal ako clovek.

Rovnako varujem pred lacnymi "nepreciznymi" paticami, aj na pokusy, aj na real-life pouzitie.

> Kondik tam nemam a neni potreba.

Je potreba. A aj tie odpory. Dajte si povedat, ak nie odo mna, tak od ostatnych, co to tiez spomenuli.

wek