LED pasky

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Srpen 25 07:03:09 CEST 2014

Dlouhodobě cca 2 roky provozuji 0,5m 30W/m venku na plechové boudě a 2x 1m
v garáži na hliníkovém profilu L, že by přestaly některé LED svítit jsem
nepostřehl. Co je důležité je chlazení + zdroj nesmí mít více než 12.0V,
nejlépe o chlup méně třeba 11,5V, na svítivosti to nepoznáte, životnost
naroste. Do 6W/m není chlazení kritické, výše se to prostě bez chlazení
neobejde. Jinak LEDPásek se dá roztříhat na kousky a slepit třeba do
čtverce a nahradit tak žárovku.
K.