OZ jako komparator / diferencialni zesilovac

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Srpen 24 22:50:54 CEST 2014

> No a jasne, spoj mezi svabem a pokusnym polem nebyl.

No, ja som sa chcel hned opytat, ci to nemate nahodou nastrkane v
kontaktnom poli, co by bolo treba ucit na zakladnej skole, ze ich treba
ritualne zahadzovat do kosa; ale spominali ste, citujem,

Pod "deskou" som si predstavoval normalny univerzal ako clovek.

Rovnako varujem pred lacnymi "nepreciznymi" paticami, aj na pokusy, aj na
real-life pouzitie.

> Kondik tam nemam a neni potreba.

Je potreba. A aj tie odpory. Dajte si povedat, ak nie odo mna, tak od
ostatnych, co to tiez spomenuli.

wek