OT: při pátku - bruska v Lidlu

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Srpen 23 20:35:04 CEST 2014

No ja jsem ji koupil take, protoze jednak potrebuju neco maleho
mobilniho kdyz potrebuju na lodi prebrousit vrtak. A v ruce uz mi hlavne
male prumery nejdou protoze posledni dobou vidim prd na blizko.

Zkousel jsem prebrousit vrtaky a vyzkousel je na hlinik a nerez a zaver
je, ze to asi brousi az moc malej uhel britu, ale i presto to nerez vrta
dobre a hlinik je horsi - tam to ma snahu trosku hrnout ven.
V kazdem pripade je to fajn na zakladni vybrus a pak se to da
prinejhorsim preliznout v ruce (treba podbrus apod.)

Jsem spis zvedavej jak dlouho vydrzi ten kotouc a ty vodici drazky v tom
plastu.

V dilne to neresim, protoze tam mame stolni masinku - nastrojovou ostricku.

RV