Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Srpen 23 07:31:43 CEST 2014

Ospravedlnujem sa, ale touchpad zase robi vsetko mozne len nie to, co by
mal...

Dňa 23. augusta 2014 7:24, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal(-a):

> Dobre rano,

Ked viete, ze riesenie je pouzit hrubu silu, tak ste ju mal pouzit hned...

A co sa tyka otazky kondezatorov, ked maju velku kapacitu, je zle, ked maju
malu, je zase zle... Ale najvacsi problem je ta slucka, co v nej tecu tie
Vase ampere. Ale to myslim, ze pisu vsetci vyrobcovia vo svojich app...

A.