Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Srpen 22 18:36:48 CEST 2014

Dobry podvecer,

>  22.8.2014, 13:02:34
>
> Nevim jak ta konstrukce vypada, ale takto na dalku bych v prvnim pripade
> hledal sprosteho podezreleho mezi dlouhými privody.
> I to vrabci hnizdo se da udelat ruzne, spatne ale i dobre, jak dokazuji
> fotky pana Jima Williamse

Cital ste original? Vy by ste ma vobec ani neprekvapil...

Mimochodom na tych mojich fotkach co som tu nedavno dal, som nad tym mojim
spinakom maturoval tiez dost dlho a odmaturoval som par malfunction-stavov.
Ale ked som tak nad tym spatne rozmyslal a meral to scopom, boli to vsetko
logicke dosledky, toho spinaneho zdroja. Proste raz v zivote som si
poriadne ten menic osahal...

A.