Zdroj 24VAC/DC na 4VDC 2A

Petr King petr.king na atlas.cz
Pátek Srpen 22 15:38:48 CEST 2014

Tak jsem neodolal a hned to vyzkousel. PRIDAVAM PRUBEHY A FOTKY DESEK.
http://uloz.to/xc4nd1jJ/dcdc-zip

Na sondu se celkem nic moc neindukuje, ale hodne pomohla zmena vedeni
zeme. Ze to patrne z toho prubehu, kdy jsem zapojil sondu mezi vstupni a
vystupni zem.
Po vymene dratu zeme za silnejsi se prubeh zmenil a co je hlavni, uz se
vubec nezvysuje zvlneni s rostoucim napetim, jen se meni tvar te pily,
jak pracuje PWMka.

Pribyl ale hnusny rozkmit na hrotech pily. Cim to je? To bude asi ta
pavucina okolo delice pro zpetnou vazbu, ze?

P.