SQL dotaz, průměrování po skupinách záznamů - vyřešeno

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Srpen 22 12:27:02 CEST 2014

Zdravím,
ano, tohle ve finále funguje:

průměrování po dnech funguje takto (rok zpět):
SELECT
FROM_UNIXTIME(time),AVG(intemp),AVG(outtemp),AVG(topwind),AVG(averagewind)
FROM vinary WHERE time > (UNIX_TIMESTAMP()-31536000) GROUP BY DATE
(FROM_UNIXTIME (time));

průměrování po hodinách takto(měsíc zpět):

SELECT
FROM_UNIXTIME(time),AVG(intemp),AVG(outtemp),AVG(topwind),AVG(averagewind)
FROM vinary WHERE time > (UNIX_TIMESTAMP()-2592000) GROUP BY DATE_FORMAT
(FROM_UNIXTIME (time), "%Y-%m-%d %k");

Zapik