SQL dotaz, průměrování po skupinách záznamů

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Srpen 22 10:52:10 CEST 2014

Zdravím,

ano, ted to mám na RRD tools a právě se snažím toto opustit :-)

Ne že by to byl nějaký důležitý projekt, ale dokumentace k rrdtool je
pro mě taková jakási těžko stravitelná.

Poslední důvod proč jsem se rozhodl to udělat jinak je ten, že datábáze
rrd z principu nejstarší položky průměruje a nedaří se mi nastavit délku
historie.

Jelikož do toho zaznamenávám meteo údaje (aktuálně teplotu a vítr, mám
připravený měřič srážek), tak bych chtěl mít plnou historii.

Data už nějaký pátek paralelně s rrd loguju do mysql a ted bych to chtěl
konečně překlopit.

Zároveň to beru jako prostor se něco nového naučit.

Zapik