Re[2]: Pájení staré desky

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Čtvrtek Srpen 21 21:35:33 CEST 2014

Na starý cín se mi osvědčuje laminátová tyčinka. Postup výroby jsem již mnohokrát popisoval. Necháme vyhořet pojivo -  epoxid. Štěteček vypereme v nějakém rozpouštědle, případně zastřihneme.
Je samozřejmě možno jej též zakoupit, ta cena je opravdu lidová. Odkaz proběhl. Protože celou desku takhle čistit by bylo zdlouhavé, použil bych mazací pryž. Nejlépe takovou starou šedou. Měla v  sobě nějakej písek či co. Používalo se to na  mazání výkresů kreslených tuší nebo na mazání pímenek při psaní na psacím stroji. Velmi dobré výsledky dává i SILICHROM. Ale zase.ou se dírky. Pak je nejlépe je profouknout kompresorem.
Pak bych použil kalafunu v lihu nebo   chcete-li něco in tak zmiňovaný MARMOT.
PG