RE: LED žárovka z Ikea

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Srpen 21 11:00:46 CEST 2014

U jednoho číňana (7W) jsem sundal mléčný kryt aby to svítilo více, ale bylo to o ničem, protože pak bylo světlo daleko směrovější. Takže něco za něco.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Thursday, August 21, 2014 10:40 AM
To: HW-news
Subject: Re: LED žárovka z Ikea

 21.8.2014, 10:34:43

60 lm/W neni mnoho, ale zase to ma Ra 92, u toho vaseho samsungu to nejspis bude podstatne mene.
Merny vykon jde jiste zvednout demontazi "banky", odhadem tak o 10-20%.
Take se tim zlepsi chlazeni, to zahrivani neni male.
Je teleso zarovky z hliniku, nebo z neceho jineho ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz