RE: PIC: vytvoření .hex

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Srpen 21 10:40:57 CEST 2014

Cesta bude přes mp2hex.exe, nebo rozpitvat .cof soubor. Stejně jsem měl v plánu napsat síťový bootloader. Večer kouknu na ten .cof.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Thursday, August 21, 2014 10:04 AM
To: HW-news
Subject: Re: PIC: vytvoření .hex

Dobre rano,

niektoru starsiu verziu MPLAB X som pouzival s PRESTOm. Kedze to nepodporuje external tools, tak som tusim nastavil PICKit3. Pokial sa pamatam, tak kdesi, tusim v projektovom adresari, vznikne adresar Production data, kde je ulozeny aj hex subor. Kedze sa mi s tym robilo zle, napisal som si vlastny bat a kompiloval z command-line.

A.

Dobrý den,

Doposavad jsem používal vývojové prostředky Microchipu. Teď bych potřeboval použít nefiremní programátor. Používám MplabX + hiTech 9,80.

Problém je, že po překladu projektu jaksi není soubor .hex. Nemáte tušení co kde „zaškrtnout“? projížděl jsem kde co, ale zatím marně.

Díky za nápady, Míra