AVR transistortester

J Rybarik rybarik na xtech.sk
Středa Srpen 20 10:37:56 CEST 2014

Tak ja som uz dva take postavil (pozeral som ich povodne na ebay, ale
nakoniec som sa rozhodol, ze nechcem LCD, staci mi len seriovy vystup).
Tranzistory a diody to mera aj s ukazovanim zapojenia noziciek, ostatne
som vlastne ani neskusal. Chcel som to ako doplnok k existujucemu
meraku, preto len ta seriova linka. Ale ostalo to niekde zalozene, na
dlhe zimne vecery :)

Jaro Rybarik