RE: Důvěryhodnost prodejce na aliexpress
Zdeněk
zdej na atlas.cz
Středa Srpen 20 10:09:54 CEST 2014
Tento konkrétní případ už není aktuální. Je to už delší dobu. Nakonec se to
jednoduše vyřešilo výměnou s kolegou. Měl stejný mobil a chtěl přejít na
Android...
Ale obecně: Jak to v reálu funguje s vrácením zboží prodejci a vrácením
peněz a poštovného? Nemůže se stát, že nakonec nebudu mít ani zboží ani
peníze?
Zdeněk
-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Lukesh
Sent: Wednesday, August 20, 2014 9:53 AM
To: HW-news
Subject: Re: Důvěryhodnost prodejce na aliexpress
že se s ním vůbec vybavujete, dám dispute a chci vrátit podstatnou část.
Nebo chci vrátit všecko + náklady na vrácení zboží - je to jeho chyba,
zatrhněte ale že si to necháte, v textu mu to pak asertivně napište že mu to
pošlete zpátky a že vám má zaplatit poštovné kvůli jeho chybě, že ho
nebudete přece učit na svoje náklady atd. - prostě ho sprdnout. Jinak to asi
budete muset poslat i bez toho aby přispěl na poštovné.
Pokud si ho ale necháte a chcete vrátit část, tak důležité je trefit výši
náhrady tak, aby to prodejci nestálo za to protestovat a vy jste měl
dostatečné bolestné, které s rezervou pokryje ztrátu při případném prodeji.
To mu taky musíte napsat, pokud není zřejmé, jak jste se dostal k
bolestnému. Hlavně nedávejte potvrdit příchod když to přijde, ale až si to
vyzkoušíte, protože pak už mu můžete dát jen jednu hvězdičku jako špatné
hodnocení (pokud jste to aktivně nevyplnili při potvrzení příjmu).
Tady mu to můžete spočítat:
http://www.ceskaposta.cz/en/sluzby/psani/zahranici/doporucena-zasilka-do-zah
ranici
Další informace o konferenci Hw-list