vyhledání ztraceného kabelu

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Úterý Srpen 19 19:56:31 CEST 2014

Za 20 eur sa da zohnat XQ-350.

Pred tyzdnom mi za 6-7 dni (z DX!) prisiel dalsi kus,
naozaj vydarene zariadenie. Predosly kus fungoval, ale mal
len jednorazove testovanie pritomnosti fazy pomocou zablesku
a zvukoveho efektu.

LM