vyhledání ztraceného kabelu

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Srpen 19 10:36:10 CEST 2014

Zdravím,

tahal jsem švagrovi před nějakou dobou elektriku v technickém přízemí a
následně nastupovali sádrokartonáři.
Teď (cca po půl roce) to mám zapojit a kabel z jednoho vypínače vede
neznámo kam. (a já si to samozřejmě nepamatuju).
Sádroši ho taky mohli zapomenout kdekoliv.

Jak ho nejlépe najít?
Vyhledávačem kovů to nepujde, v trase je hafol dalších kabelů a kovový
rošt pro sádrokarton.

Bude fungovat, když do něj pustím nějaký NF signál  a citlivým NF
zesilovačem to trasovat?
ten NF signál pouštět do žil v protifázi? (je to CYKY 2x1,5).
Kabel může být utopen za povrchem sádroše až cca 10cm.

Hledal jsem schéma na netu nějaké vyhledávačky, ale nenašel jsem de
fakto nic.

Díky
Zapik