AM2302 - DHT22

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Srpen 18 11:12:25 CEST 2014

Ještě doplním. Čidla AM2302 mám tři, zkoušel jsem dvě a obě reagují stejně (viz. níže). Proto jsem se u původního dotazu domníval že měří blbě. Ono nejspíš měří dobře, ale se strašnou prodlevou.

Od: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Michal Grunt [michal.grunt na vynet.cz]
Odesláno: 18. srpna 2014 11:09
Komu: HW-news
Předmět: RE: AM2302 - DHT22

Tak jsem se dokopal k tomu na to mrknout log. analyzátorem a vypadá to že je vše v pořádku (průběhy, kontrolní součet). Pro porovnání jsem ještě připojil čidlo DS18B20. Zajímavý je, že DS18B20 má reakce na změnu teploty v podstatě okamžité (resp. desítky vteřin mu trvá než se ustál např. když ho zabalím do gelu vyndaného z mrazáku), ale AM2302 trvá snad pět minut nebo ještě déle než údaj klesne na skutečnou teplotu (průběžně klesá to ano, ale po malých skocích). Pak se obě čidla na konec sejdou (+- nějaká desetina), ale AM to trvá neskutečně dlouho (ta část co měří teplotu). Ta částí AM, která měří vlhkost reaguje okamžitě a průžně tam problém není... Tak nevím, asi použiju DS18B20 jako čidlo teploty a z AM použiji jenom údaj o vlhkosti.