tolerance napětí sítě

Neděle Srpen 17 14:02:44 CEST 2014

EMC je už něco jiného, to jsou impulzy max. 350 us (přímý úder blesku) a
tam je to v pohodě. Přepěťovka v rozvaděči by neměla dál pustit víc než
2,5KV a co se naindukovalo po cestě, omezí varistory před trafama.
Rozptylová indukčnost traf při impulzu 2KV/1ms omezí proud na desítky A
a to už pobere ten omezovač FET+odpor na výstupu zdroje. Šlo mi jen o
to, aby tenhle omezovač nezafungoval při delším nárůstu napětí v síti -
na to není dimenzovaný. Těch zmíněných 280V je nějakých +22%, to by mělo
být ještě v pohodě. Spíš bych čekal že takový nárůst napětí už začne
přesycovat distribuční trafa.
Anděl