OT: Nikola Tesla se vraci!

Sobota Srpen 16 17:32:42 CEST 2014

Cinska dzunka nema primitivni oplachteni, spise naopak.
Pokud se budeme bavit o jednosteznove lodi treba
http://www.dzunka.cz/download/Esperanza_Boat_Trips_2014.pdf
tak svete div se lod pojede nejrychleji prave s bocnim vetrem, nejpomaleji
s zadnim (cca o 20% pomaleji), pri smeru ostre proti vetru bude rychlost o
cca 10 respektivr 15% nizsi nez pri bocnim vetru, podle toho na jakou
stranu  se srovna krizuje