OT: emDrive a pod (Nikola Tesla se vraci!)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Srpen 16 16:18:46 CEST 2014

 16.8.2014, 15:28:12

Pred 100 lety, taky mnoho lidi nechapalo, jak se muze prodluzovat cas
a zkracovat delka. Spousta jich to nechape ani dneska.

Ale ten emDrive neni jedinej problem soucastne fyziky
Oblibenou zabavou astronomu, v poslednim 3/4 stoleti je mereni
Hubblovi konstanty. Jenze ouha. Podle nejnovejsich mereni ,
se rychlost rozpinani vesmiru ZVETSUJE.
K tomu muze dochazet jedine pusobenim nejake sily. Ale jake ?
Fyzika dnes zna 4 sily. Silna ani slaba jaderna to byt nemohou, nebot
jejich dosah je pouze na subatomarni vzdalenosti, gravitace ma sice
dosah nekonecnej, ale je vzdy kladna, musi tedy rozpinani zpomalovat,
ne zrychlovat.
Zbyva posledni sprosty podezrely a tim je sila elektrostaticka. Ta ma,
podobne jako gravitace, nekonecnej dosah, ale muze byt kladna i
zapotna. Staci k tomu pouze souhlasny el. naboj. Jenze, podle vsech
dosavadnich pozorovani i teoriji, je vesmir ve vetsim meritku
elektricky neutrarni.
Nejsnazsi by jiste bylo, svest cely problem na nejakej spatne
zasroubovanej konektor v merici aparature, jenze.....
Pokud astronomove zrovna nemeri Hubblovu konstantu, venuji se nejake
jine, bohulibe cinnosti, treba pozorovani srazek galaxiji. A kdyz
kvuli spatnemu pocasi, nebo technecke udrzbe teleskopu nemohou
pozorovat, tak si alespon ty srazky modeluji na pocitaci.
Jenze jim to modelovani a pozorovani moc nesedi dohromady.
A jakesi nezodpovedne jedince napadlo, pridat ke gravitacnim rovnicim
v simulaci kosmologickou konstantu (temnou energiji, antigravitaci atd.
necht si to kazdy nazyva jak mu libo), zhruba o te hodnote ktera
vychazi z mereni hubblova posuvu. A ejhle, najenou jim to, vice mene
stimuje.

Pokud se vyse uvedene potvrdi, bude asi mene obtizne, najit novou
fyziku nez nejak spatnej konektor.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz