OT vlozeni pevnych dat do projektu

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Sobota Srpen 16 08:45:07 CEST 2014

Tak k tomu jak se s tim pracuje - treba Assembly::GetManifestResourceStream
Ale (po upresneni pouziti) si ja osobne myslim, ze to je velmi spatna
cesta. Ja bych prave ta data dal rozhodne mimo tu aplikaci, at to clovek
nemusi prekladat pri kazde drobne zmene kurzu, jejich trvani, popisu....
Ja osobne bych sel do XML souboru (databazi se predpokladam budete urcite
chtit vyhnout). S XML se dobre pracuje, clovek ta data ma strukturovana,
... Proste sama pozitiva a socialni jistoty:) Pokud by vam vadilo, ze se v
tom "nekdo muze hrabat" - vzdy to jde prohnat nejakym sifrovanim,
hashovanim ci kompresi

Marek