OT: Nikola Tesla se vraci!

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Srpen 15 20:01:30 CEST 2014

Zdravím,

plachetnice samozřejmně přímo proti větru plout nemůže, ale pod úhlem
cca 45 stupnu ano.
Takže kolem potřebného kurzu proti větru křižuje  a pomalu stoupá.
Zde je k tomu kousek teorie a obrázky.
http://fyzmatik.pise.cz/174-jak-plout-proti-vetru.html
http://www.yachtsport.cz/clanky.plavba-proti-vetru.html

Jinak je plachtění prima zábava a alespon pro mě je křižování proti
větru ta podstatně zábavnější část plavby. (plavba na zaďák je nuda :-) )

Zapik