odbornik na piatok

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Srpen 15 15:36:20 CEST 2014

 15.8.2014, 15:22:13

No jo, ale kde sehnat 10 starsich osciloskopu, ty nove uz
vetsinou nemaji seriovej port. :-)

Kdyz uz je tu, takove pekne tema, taky neco prihodim.
Byj jsem nedavno v jednom obchudku s nabytkovym kovanim, kde v ramci
aktualni mody prodavaji i ruzne led listy a pasky.
Nejakej nabytkar si stezoval, ze tam zakoupene led pasky jdou spatne
letovat.
A odpoved prodavajiciho odbornika ?
"To musis vzit nuz a tuhle zlutou vrstvu" (ukazovak na zlacene
kontaktni plochy) "oskrabat. Pod tim je med a tam uz to pujde dobre ".

Koupil jsem, co jsem potreboval, a pak celou cestu domu premyslel,
jestli i ja nevypadam jako stejnej blbce, kdyz kupuju treba zavesy na
dvirka.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz