odbornik na piatok

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Srpen 15 15:27:47 CEST 2014

Tak ako to vlastne je, bol to odbornik ci nie?

Lebo chlapec mimo praxe sa rad spytat, aky typ signalu to chcel merat...
Lebo 100MHz obdlznik je zaujimava vec. Ked to teda ma byt obdlznik...

Ze napisete 1GHz, tak to moze byt cokolvek.

:)))

A.

Dňa 15. augusta 2014 15:04, Marian Hubinsky - ELSO <marian.hubinsky na elso.sk>
napísal(-a):