Jeste jednou MODBUS

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pátek Srpen 15 13:37:32 CEST 2014

V ramci synapse je hromada prikladu, doporucuji si je vyzkouset.

Dulezite veci:
1. Reseni selhani, bud vyjimky, nebo navratove hodnoty funkci, nikdy
nekombinovat.
2. TCPTime out, nastavit dle vlastniho uvazeni, nespolehat se na system.
3. Nekdy se vyplati nastavit NoDelay, jinak system vklada 200ms prodlevu
pred odeslanim
4. Aktualni verzi naleznete zde: http://sourceforge.net/projects/synalist/
  Pozor, musite provest checkout z repozitory.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158